Gaur egun punkak bizirik iraun al dezake? Galdera hori luzatzen du komedia beltz honek. Punk talde bat berriz elkartuko da, ekitaldi kulturaniztun batean parte hartzeko. Karlovy Vary eta Sofiako zinema-jaialdietan saritu egin zuten.