Ágnes Kocsis zinemagile hungariarraren film honek kremazko pastelekiko mendekotasuna daukan erizain baten bizitzan eta denbora galduaren bila izango duen odisean barneratuko gaitu, estilo bisual liluragarri eta hotz-hotz baten bidez. Cannesko Zinema Jaialdiko Un Certain Regard sailean aurkeztu zuten.