Ameriketako Estatu Batuetako atzerri politikari buruzko parabola egokia da. Komunitate errumaniar txiki batek inoiz ikusi gabeko zerbaiti aurre egin beharko dio: soldadu amerikarrez betetako tren bat bere herriaren erdian geldituko da. Cannesko Zinema Jaialdiko Un Certain Regard saria irabazi zuen.