Marian Crisan Errumaniako zinemako talentu berrietako bat da eta haren lehenengo film honek Locarnoko Zinema Jaialdiko Epaimahaiaren Sari Berezia jaso zuen. Mugek eta ohiturek banantzeko ahalegin guztiak egin arren elkar ulertuko duten bi gizonen arteko adiskidetasunari buruzko kontakizun hunkigarri eta bihozbera da.