Icíar Bollaín egileak, dokumental honetan, atzerrira lan bila joan behar izan duten hainbat espainiarren egoera kontatzen du. Gloria da Espainiatik krisiaren eraginez irten behar izan duten 700.000 lagun horietako bat. Plazarik gabeko irakaslea da Gloria, 32 urteko almeriarra. Edinburgen lan egiten du azken bi urteetan. Gloriak eta berak sustatuko kolektibo batek ekintza bat ipini dute abian: «Ni perdidos ni callados» leloarekin, beren frustrazioa adieraztea dute xede. Hala, Eskoziako hiriburuan bizi diren 20.000 espainiar horiek, parte hartu nahi badute, beren ahotsa entzunarazteko aukera izango dute.