T.S. Spivet Montanako arrantxo batean bere familia bitxiarekin bizi den hamabi urteko jenioa da. Kartografiarako duen talentu izugarriak, laster, ordaina izango du. Erakunde zientifiko batek sari entzutetsu bat emango dio. Maleta txiki batez hornituta, herrialdea zeharkatzera doa, saria jasotzeko.