Afrikako urrutiko oihan batera egindako espedizio batean, John Greystoke eta bere emaztea hil egingo dira, helikoptero-istripu baten ondorioz, 70 milioi urte lehenago meteorito bat non erori zen ikertzen duten bitartean. Meteorito horren mineralek munduko energia-arazoak konpondu ahal izango lituzkete. Beraien seme gazteena, Tarzan izengoitia duen J.J., bakarrik aterako da bizirik. Gorila batzuek umea topatu, eta haietako bat balitz bezala hartuko dute.