Hartzen munduan, sagu baten lagun egitea gaizki ikusita dago. Ernestek, musikari ibiltari gisa aritzen den hartz erraldoi pixka bat ipurterre baina bihotz onekoak, Celestine txikia hartuko du bere etxean; karraskarien lurpeko mundutik ihes egin duen sagutxo umezurtz bat. Gabrielle Vincenten haurrentzako liburu-sail ospetsuan oinarritutako fabula ederra da eta Danniel Pennacek idatzi du; hau da, gaur egungo egile frantziar handietako batek.