XX. mendeko bidaia harrigarrienetako batean oinarrituta dago, Thor Heyerdahl gazte abenturazalea buru izan zuen espedizio harrigarrian. Kon-Tiki baltsan 8.000 kilometroko zeharkaldia egin zuten, munduari teoria ausart hau frogatzeko: Polinesiako lehenengo biztanleek Ozeano Barea zeharkatu zuten eta Hego Amerikakoak ziren, ez Asiakoak.