Surly katagorriak eta bere lagun Buddyk beren bizitzako lapurretarik handiena egin nahi dute, fruitu lehorren denda batean. Ia konturatu gabe, gangster batzuk prestatzen ari ziren banku-lapurreta batean nahasiko dira. Familia osoarentzako abenturazko komedia dibertigarria.