Iazko Zinemaldian, Zinema Eraikitzen saileko Industriaren Saria irabazi zuen film honek. Argentinan etorkin berriek bizi duten esperientziaren inguruko mosaiko bat da. Bakardadearen eta deserrotzearen aurka borrokatzen diren hainbat arrazatako pertsonaiei buruzko hiru istorio dira, «La Salada» azokaren inguruan kokatuak.