Celina Murga zuzendari argentinarra Berlingo zinema-jaialdiko Sail Ofizialean lehiatu zen pelikula honekin. Protagonista Nicolás da, probintzia-hiri txiki batean amarekin eta anaia txikiekin bizi den hamazazpi urteko gaztetxoa. Beste familia bat osatu duen aita berriz ere bere bizitzan agertzean, bien artean tirabirak sortuko dira. Nicolás etorkizunera begirako muturreko erabakiak hartu behar dituela konturatuko da.