Matías Piñeirok berriz ere antzerkiaren munduari buruzko gogoeta egin du film honetan eta Locarnoko zinema-jaialdiko Sail Ofizialean lehiatu da. Aita Mexikon hil eta urte batera, Victor Buenos Airesera itzuliko da, bere antzerki-talde ohiarentzako lan batekin: irratirako antzezlan sorta bat egitea, Latinoamerikarako, elkarrekin egin zuten azken laneko atal pilotua grabatuta.