Franco Lollik, bere film laburrek nazioarteko zinema-jaialdi batzuetan sariak jaso ondoren, egin duen lehenengo film luzea da. Canneseko Kritikaren Astean aurkeztu zuen. Hamar urteko Eric haurra, gauetik goizera, ozta-ozta ezagutzen duen Gabriel aitarekin bizitzera joango da. María Isabelek, Gabriel arotz gisa kontratatuta daukan emakumeak, laguntzea erabakiko du eta bere landetxera gonbidatuko ditu, Gabonak berarekin pasatzera. Baina ez ditu haurra bere zaintzapean izatearen ondorioak igarriko.