Diego Lermanen film berria Canneseko Errealizadoreen Hamabostaldian aurkeztu zuten. Matías zazpi urteko haurrak, urtebetetze jai batetik etxera bueltatzean, ama, Laura, lurrean konorterik gabe aurkitzean hasten da istorioa. Laurak kordea berreskuratutakoan, semearekin batera tratu txarrak jaso dituzten emakumeentzako aterpe batera ihes egitea erabakiko du. Matíasen begien bitartez, ihesaldia ikusiko dugu eta berak ezagutzen zuen guztia arriskutsu bihurtzen, Laurak bizitoki seguru bat bilatzen duen bitartean.