Lluís Miñarroren fikziozko lehenengo pelikula Rotterdameko zinema-jaialdiko Sail Ofizialean lehiatu zen. Amadeo Saboiakoaren Espainiako abenturari buruzko istorio bat da. Amadeo herrialde «ezinezko» bat modernizatzen ahalegindu zen izar iheskor liluragarria izan zen. Filma boterearen ezdeuskeriari eta edertasuna hautemateko zailtasunari buruzko gogoeta bat da.