Carmina o revienta filmaren jarraipena da, hau ere Paco Leónek zuzendua. Senarraren bat-bateko heriotzaren ondoren, Carminak María alaba egun batzuk igaro arte heriotzaren berri ez emateko konbentzituko du, gizonak jasotzekoa zuen ordainsari bikoitza kobratu ahal izateko. Bi egun horietan, Sevillako auzo xume bateko etxebizitza-bloke bateko egunerokotasunean, hilotza ezkutatu egingo dute eta dolua isilpean egingo diote.