Malagako zinema-jaialdian lau sari irabazi zituen pelikula honek, film onenarena barne. Bartzelonako Alexandra eta Sergi bikotea haur bat izateko asmotan dagoela, emakumeari Los Angelesera urtebeterako lan egitera joateko eskaintza profesional bat egingo diote. Harremana sendoa delakoan, planak atzeratzea eta erronkari aurre egitea erabakiko dute.