Espainiako zinemaren historiako pelikularik arrakastatsuena da. Rafa andaluziar peto-petoak inoiz ez du bere Sevilla maitetik atera behar izan bizitzan gehien inporta zaiona lortzeko: xerez lehorra, gomina eta emakumeak. Baina, egun batean, dena aldatuko da, bere xarmari muzin egingo dion lehenengo emakumea agertzean.