Jaime Rosalesek Canneseko zinema-jaialdiko Un Certain Regard sailean estreinatu zuen bere pelikula berria. Natalia eta Carlosen istorioa kontatzen du; gaur egungo Espainian bizirauteko borrokatuko diren hogei urteko bi gazte maitemindurena. Baliabide mugatuak dauzkatenez, ezin dute nahi luketen bezala aurrera egin. Ez daukate anbizio handirik, itxaropen handirik ere ez daukatelako. Sos batzuk irabazteko, pelikula porno amateur bat filmatzea erabakiko dute.