Autopistaren ondoan baso bat sortu zuen gizon bati buruzko istorioa da hau. Han, eraikin itxuragabeak eraiki ondoren, hainbat hamarkadatan, behin eta berriz erraustu eta berreraiki zituen. «Argelaguerreko Tarzan» deitzen diote. Locarnoko eta Malagako zinema-jaialdietan aurkeztu zuten dokumentala.