Dublinen kokatutako komedia erromantiko gozagarria, idazle gastronomiko irlandar ospetsu baten eta sabelari ez baizik eta bihotzari jarraitzera eramango duen zirt edo zarteko emakume espainiar baten ingurukoa. Oliver Byrne kazetari gastronomikoak Bibiana arte-komisarioa ezagutuko du. Bien arteko maitasun-harremana errezeta penagarria da edo Oliverrek, azkenean, benetako maitasunaren osagaiak aurkitu ditu?