Film honek Berlingo aurtengo zinema-jaialdiko Generation sailean aipamen berezia lortu zuen. Jota eta Simón 20 urteko bi lapur gazte dira; egunero, axolagabe ateratzen dira kalera, topatzen dutenarekin bizimodua ateratzera. Baina ohiko lapurretak eta trafiko txikia egiteaz gain, barnean har bat daukate. Bakoitzak ez daukana nahi du.