Ez-fikziozko pelikula honek Málagako zinema-jaialdian dokumental onenaren Zilarrezko Biznaga irabazi zuen. 4F deituriko kasuan, gazte-talde batek espetxean bukatu zuen, Bartzelonako udaltzain bat hiltzen saiatzea leporatuta. Torturak eta tratu txarrak salatu zituzten. Nesketako batek, azkenean, bere buruaz beste egin zuen, errugabea zela frogatzeko.