Nacho Vigalondoren pelikula berria thrillerra da eta Elijah Wood eta Sasha Grey ditu protagonista. Jillek, uneko emakumezko aktore kitzikagarrienak, Internet bidezko lehiaketa bat irabazi duen jarraitzaile batekin, Nickekin, afaltzeari uko egingo dio. Ordain gisa, Chord izeneko morroi batek Nicki aktorearen atzetik ibiltzen lagunduko dio. Horretarako, Nicken ordenagailua erabiliko dute.