Dokumental kolektibo honek abortatzeko eskubidea murrizten duen duela gutxiko lege-aurreproiektuaren kontrako protestak jasotzen ditu. Albiste horren aurrean, emakume asturiar talde txiki batek protesta egingo du, eta haren eraginez, herrialde osoko ehunka mila lagun trena hartuta Madrilera joango dira. Hala, manifestazio jendetsua egingo dute eta munduko beste hiriburu batzuetara ere iritsiko dira.