Pelikula honek drama eta errealitatea bateratzen ditu, Nick Cave musikari eta nazioarteko kultur ikonoaren bizitzako fikziozko 24 ordutan. Sundanceko zinema-jaialdiko dokumentalen atalean, zuzendari onenaren saria irabazi zuen. Ideia harrigarriki egiatiak azaleratuz eta prozesu artistikoaren erretratu intimoa eginez, garena izatea zerk eragiten digun aztertzen du pelikulak eta jarrera sortzailearen eraldaketa-ahalmena goraipatzen du.