Xabier Dolanek, azken urteetako zinemagile berri gailenenetakoak, Cannesko zinema-jaialdian Epaimahaiaren Sari Berezia lortu du bere pelikula berriarekin. Alargun batek hamabost urteko seme arazotsuaz arduratu behar du; hark arreta falta eta hiperaktibitate arazoak dauzka. Ama-semeak ondo konpontzen eta halabeharrezko elkarbizitza ahalik eta ondoen eramaten saiatuko dira. Kyla bizilagun berriaren etorrerak beren bizitzan arrastoa utziko du.