Berlingo zinema-jaialdian Urrezko Hartza irabazi zuen Txinan ekoitzitako eta Yinan Diaok zuzendutako pelikula honek. Ikatz-meategi bateko langile bat hil egingo dute eta haren gorputz mutilatua handik ehunka kilometrora agertuko da. Ikertzaileak susmagarri batzuen arrastoaren atzetik ibiliko dira, baina atxilotzeko ahaleginean, bi ofizial hilko dira. Beste bat, Zhang Zili zauritua, kasutik erretiratzera behartu, eta lantegi bateko segurtasun-zaindari izendatuko dute. Bost urte geroago, berriz ere hilketak gertatuko dira. Biktima guztiak emakume batekin lotuta daudela konturatuko da Zhang Zili eta emakume horrek maitemindu egingo du.