Daniel Wolferen lehenengo pelikula Cannesko Errealizadoreen Hamabostaldian aurkeztu zuten. Komunitate itxi batean, askatasunak prezio bat du. Familia desohoratu duzu? Hori biziarekin ordaintzen da. Atzeman arte etsiko ez duten ordainsari-harrapariengandik ihesi, Leila eta Aaron enfrentamendu gogor bat izatera bultzatuko dituzte.