Carlos Vermuten (Diamond Flash) film berria bidean gurutzatuko diren patuen istorio bat da, eta José Sacristán, Bárbara Lennie eta Luis Bermejo ditu protagonista. Alicia, gaixo dagoen eta Japoniako Magical Girl Yukiko telesaileko soinekoarekin amesten duen neskatila bat; Luis, haren aita, soinekoa lortzeko ahal duena egingo duena; Bárbara, buruko nahasmenduak dauzkan gazte erakargarri bat; eta Damián, bere tormentuzko iraganetik ez beste gauza guztietatik erretiratutako irakasle bat. Guztiak xantaia ilunen sare batean harrapatuta geratuko dira, non sena eta arrazoia tragikoki borrokatuko diren.