Denzel Washington da Antoine Fuquaren pelikula berriko protagonista. McCallek bizimodu berri bat hasi du, bere iragan misteriotsua atzean utzi duela pentsatuz. Baina gangster errusiar ezin bortitzagoen kontrolpean dagoen neska gazte bat ezagutzean, ezingo du ezer egin gabe geratu.