Cédric Kahn zuzendari frantziarraren pelikula berria Philippe Fournier-en bizitzaren ingurukoa da. Gizon horrek bere bi semeekin bizitzea eta amari ez itzultzea erabaki du, amak zaintza lortu ondoren. Haurrek, Okyessak eta Tsalik, ezkutuan bizi beharko dute, Poliziak jazarrita, baina beti libre eta etengabe mugitzen.