Jeremy Jonesek, hamar aldiz urteko Big Mountain Rider izan den eta National Geographicen urteko abenturazale izendapenerako hautagaien artean zegoen snowboardlariak, berriz ere arrasto ikonikoa utziko du; oraingoan, etxeko gailurretan, Jackson Hole eta Lake Tahoen (Wyoming), Deeper, Further, Higher trilogiako azken zatian. Alaska Rangeko ekialdeko mendi urrunetako, Himalaiako eta Nepaleko jaitsierak historikoak izango dira, erronkak esploratuko dituen gailurrak bezain handiak baitira.