Red Bull Media House-k, MSP Films-ekin elkarlanean, edozein eskiatzailek bizitza osoan kirol horrekiko duen grinean sakontzen duen akzioz gainezkaturiko film berria aurkeztuko du. Bi urtez grabatu da pelikula, puntako teknika eta teknologia erabiliz, eta eskiatzaile guztiek egiten duten auto-aurkikuntzaren inguruko begiratu berezia eskaintzen du. MSPk, gaur egungo izarrez osatutako eskiatzaile aukera apartarekin batera, modu berrian begiratzen du lentetik eskien gainean egin daitekeena definitzen duten uneak jasotzeko.