Prim hiltzeko konspirazioaren kronika da, thriller historiko gisa kontatua. 1870eko abenduaren 27an, Prim, Ministroen Kontseiluko presidentea, Gorteetatik etxera zeraman berlina Turco kalean geldiarazi zuten beste bi gurdik. Pistolaz eta trabukoz armatutako hamar bat gizonek tiro egin zioten jeneralari. Prim larri zaurituta iritsi zen etxera, eta ofizialki, hirurogeita hamabi ordu geroago hil zen.