Kazuyoshi Kumakiriren pelikula berria Kazuki Sakurabaren best-seller baten egokitzapena da eta Moskuko jaialdian pelikula onenaren eta gizonezko aktore onenaren sariak irabazi zituen (bigarrena Tadanobu Asano protagonistarentzat izan zen). Tsunami batek sortutako hondamendiaren ondorioz dena galdu ostean, hamar urteko neska bat, Hana, 26 urteko urrutiko senide batek adoptatuko du, Jungo Kusarinok. Bikotea aita-alaba gisa biziko da, galera-sentimendu sakona partekatuz. Hokkaidoko sakonera handiko elurretan, maitasun-gosez dauden beren bihotz hutsak mundu debekatu batean sartuz betetzen saiatuko dira Jungo eta Hana.