Ghibli animaziozko zinema-estudio ospetsuari buruzko film luze dokumentala da. Estudioko barnealdea ezagutzeko sarbide librea izanda, Mami Sunada zuzendariak Ghibliko kide nagusien urtebeteko jarraipena egingo du (Hayao Miyazaki zuzendaria, Toshio Suzuki ekoizlea eta «beste» zuzendaria, Isao Takahata zaputza), estudioa pelikula berriak, Miyazakiren The Wind Rises eta Takahataren The Tale of Princess Kaguya irrikatuak, prestatzen ari den bitartean. Horren emaitza, munduko animaziozko estudio ospetsuenetako baten lan-metodoaren ikuspegi berdingabea da; haren ametsena, grinarena eta zoramenaren mugatik gertu dagoen dedikazioarena.