2012an Donostia Zinemaldiko Zinema Mugimenduan sailean izan ondoren, Kaouther Ben Hania zuzendariaren film hau Dubaiko zinema-jaialdian lehiatu zen. Motoziklista bat Tunisiako kaleetan dabil, bizarra egiteko laban bat eskuan, bidean topatzen dituen emakume sexyenen ipurmasailak mozten. Pelikulak, ironia erabiliz, hiri-kondaira baten atzean ezkutatzen diren katramilak kontatzen ditu eta Tunisiako gizarte asaldatua irudikatzen du: gizonak, beren tokiaren bila, eta emakumeen gorputza, auzi politikotzat hartua.