Gianni Ameliok Berlingo zinema-jaialdiko Panorama sailean aurkeztu zuen zoriontasunaren eta berdintasunaren aldeko mende bateko borrokaren inguruko ikuspegi hunkigarri hau; oraindik aurrera jarraitzen duen borroka baten ingurukoa, hain zuzen. Fikzioa baino errealitatea aztertzea nahiago duen kamera batek azaldutako Italia ezkutatua, inoiz ezagutarazi gabekoa: gayen Italia, XX. mendean bizi izan zen bezala.