UIrich Seidlek Veneziako zinema-jaialdian aurkeztuko du bere lan berriena. Austriarrek beren sotoekin daukaten harremana deskribatzen saiatzen da pelikula, baita Austriako sotoen berezitasunak definitzen ere… edo egiazki berezitasunik baduten zehazten.