Stephen Frearsen Harreman arriskutsuak filmeko protagonista izan zenetik 22 urtera, John Malkovichek antzerkirako egokitzapen bat zuzendu zuen, Parisko Théâtre de l'Atelier antzokian. Aktore gaztez osatutako talde batekin egindako lan hori antzerkiarekin lotuta egoteaz gain, bizitzari buruzko irakaspen hunkigarria da.