Bruno Dumontek zuzendutako telesail honetako atal guztien emanaldia. Boulonnais eskualdeko kostaldeko herri txiki bateko krimen bitxien ikerketa polizial sinesgaitz eta eszentrikoaren istorioa da. Herria gaizkiaren eta P'tit Quinquinek eta haren kutuna den Evek zuzendutako gaizkile gazteen talde baten mendean dago.