Andrew Huculiak zuzendariaren lehenengo pelikula honetako protagonista Dagny da, bizikien maite izan zuten pertsonak oso garbi gogoratzen dituen gazte bat. Norvegiako paisaien edertasun ikusgarriak eta soinu-banda boteretsuak filmaren indarra handitzen dute. Karlovy Varyko zinema-jaialdian aurkeztua.