Dokumentalean, aktoreak 1989ko Donostia saria jasotzeko Donostia Zinemaldira egin zuen bisita berregiten da: nola prestatu zen agur esateko eta zer arrasto utzi zuen berarekin harremanetan egon zirenengan.