Magallanesen bizitza interesgabeak astinaldi bat izango du, Peruko armadako soldadu izan zen urte bortitzetan ezagutu zuen emakumea, Celina, Limako kale baten erdian bere taxira sartzen den egunean. Batzen dituen iragan ilunarekiko ezusteko topaketa horrek bultzatuta, Magallanesek Celinari dirua lortzen laguntzeko eta bere ardurez libratzeko plan arriskutsu batean parte hartuko du.