Hamar urtean ez bezalako eurite handia egin duen arren, eskualdean azken hamarkadako lehorte gogorrena izaten ari dira. María Cartagenak, 49 urteko emakumeak, Teresa alaba zaintzen du, Argentinarekiko mugatik kilometro gutxira. Bere ametsa hiriburuan bizitzea da; hogeita hamar urtetan zehar ikusi ez duen anaiarekin batera bizitzea. Horretarako, uda horretan alaba utzi egin beharko du, mahats-bilketa denboraldian lan batetik bestera ibiltzeko, landa eremuko mikrobusean.