Matteo, hamasei urteko mutikoa, mendiko urrutiko nekazalgune batera bidaliko dute, zentzategian egonaldia egiteko. Hilabete gutxi batzuetan nekazari familia batekin lan egingo du. Baina nekazariak ezingo du egoera menderatu. Hiru gazte zoro eta bortitzek agintea hartu dute. Gerran daude mundu guztiarekin. Matteo nerabeen haserre munduan murgilduko da.