Bi neska moskutar, 17 urtekoak, Olya eta Sasha, Krimeara joango dira, Olyaren aita, Sergei, ezagutzera. Hasieran, neskek ondo pasatuko dute, baina ez dira konturatuko asmatu duten jolas xaloa drama bihurtuko dela eta bizitza betiko aldatuko diela.