Pelikula honek, aurten, Cannesko zinema-jaialdiko Kritikaren Astea irabazi du. Nerabe gor-mutu bat barnetegi berezi batean sartuko da. Han, Tribua izeneko erakunde basatiko kide izan beharko du biziraun ahal izateko. Nagusiaren ohelagun batekiko maitasunak idatzita ez dauden Tribuaren hierarkiako arau guztiak haustera eramango dute.